ثبت سوال پزشکی

برای ارسال سوال میبایست عضو پورتال باشید . در صورتیکه عضو نیستید اینجا کلیک کنید .
قبل از ارسال سوال کلمه کلیدی سوال خود را جستجو کنید . بسیاری از سوالات قبلا پاسخ داده شده است .
برای متن سوالات فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
حداکثر طول مجاز برای متن سوال 500 کاراکتر است .
انتخاب عکس بصورت دلخواه است . در صورت انتخاب عکس ، فایل تصویر طبق مشخصات زیر باشد :
1 - فرمت تصویر فقط JPG و یا GIF
2 - حجم هر تصویر انتخابی کمتر از 300 کیلو بایت باشد .
در صورت ارسال تصاویری که مربوط به متحوی سوال نباشد عضویت شما لغو خواهد شد .
نام کاربری :
رمز عبور :
متن سوال :
تصویر یک :
تصویر دو :
تصویر سه :

آخرین سوالات پاسخ داده شده

سـوال : با سلام. دختری دارم 2 ماه که نفس کشیدنش همراه با صداست و مشکل برگشت شیر داشت که با استفاده از شیر خشک آنتی رفلاکس مشکل برگشت شیر حل شد ولی در مورد صداها هنوز ادامه دارد. نظر دکتر، بیماری laryngomalacia بود میخواستم بدونم راه های درمانی هم وجود داره. یا باید تا 18 تا 20 ماهگی منتظر بمونیم. با تشکر.
پاسـخ : با سلام نرمی حنجره یا لارینگومالاسی از جمله بیماریهای مزمن راههای هوائی کودکان است که علائم آن از روزهای 4الی 5 تولد شروع شده و با افزایش سن ممکن است شدید تر هم بشود.بعد از یکسالگی علائم شروع به کاهش مینمایدعلائم این بیماران در بیداری شدیدتر و در خواب کاهش می یابد.اگر بیمار شما از روز اول تولد دچار علائم تنفسی بوده و یا در خواب شدت یابد لازم است که علل دیگر هم مد نظر قرار داد.اثبات قطعی نرمی حنجره از بیماریهای دیگر که علائم مشابه دارند با بررونکوسکوپی و مشاهده حنجره است. در صورتیکه لارینگو مالاسی برای کودک شما اثبات قطعی شود و این بیماری منجر به کاهش وزن و تنگی نفس در کودک شما نشده باشد درمان خاصی ندارد